Als je de vergadering wilt bijwonen, meld je dan aan via het daarvoor bestemde formulier!
Aan- en afmelden voor de vergadering
Als je je niet correct aanmeldt en hier alleen schrijft dat je van/naar de vergadering komt, wordt je aanmelding zonder verdere kennisgeving in de prullenbak gegooid!
